piątek, 25 marca 2011

Sałatka z Tortellini :)

Z czystym sumieniem mogĘ polecić Wam tą sałatkę , u mnie zagośćiła ostatnio na stole imieninowym i była hitem ,niby żadna odkrywcza , bo każdy ją zna w takiej lub innej postaci , ale warto ją zrobić ,

delikatny smak pierożków , połączony z  chrupkim ogłórkiem i słodka kukurydzą ,przezplatany  lekko ostrym szczypiorem  ale.....nic więcej nie będe chwalić tej sałatki , zróbcie , i sami sie przekonajcie się że broni sie sama  :) POLECAM

opakowania tortellini ( u mnie z farszem serowym z Lidla)
ogórekpokrojony w kostkę , z wydrążonymy miąższem
puszka kukurydzy odsączona z zalewy
2 pęczki szczypiorku posiekane
25dkg szynki konserwowej pociętej dowolnie
25dkg startego złółtego sera
1 łyża majonezu , 1 łyżkajogurtu , sól , pieprz do smaku

wszystkie składniki połączyć, doprawić do smaku , odstawić do "przegryzienia" mni 2h  SMACZNEGO



16 komentarzy:

  1. Nigdy nie jadłam sałatki z tortellini...Chętni zjadłabym tą wiosenną, kolorową i smaczną sałatką:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno nie robiłam sałatki z tortellini. Twoja wygląda bardzo interesująco;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to ja się Izuśka częstuję:) ... wielki buziak jola

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadłam u kogoś taką sałatkę i była naprawdę pyszna! Twoja z pewnością też:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. A wiesz że zagladając tu myslałam o tej sałatce:))) pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała wiosenna sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj widzę, ze mi znów blogspot moje komenty wcina:( . Ta sałatka jest pyszna. Jadłam ostatnio u siostry, bo ona często (jak sie okazało) taką robi....pyszna jest i ma w sobie takie wiosenne smaki:) wielki buziak

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam bardzo podobny przepis na sałatkę, ale bez kukurydzy, w moim kalendarzu kuchennym i to właśnie na karcie z marcem ;)
    Tortellini jeszcze nie jadłam, ale ta sałatka mnie kusi, więc może spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już kiedyś robiłam sałatkę z Tortellini ale z innego przepisu i powiem szczerze, że czegoś mi w niej brakowało i chyba właśnie te zaginione smaki odnalazłam u Ciebie:)chyba znów się zmierzę z Tą sałatką ale już wzorując się na Twoim przepisie.Pozdrawia. Karola:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja ja sobie dzisiaj zrobię Izuś:) ... a jak mi się jutro trafi bezszpitalny dzień to i w końcu moze mi się u czarownic odezwać uda ... pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepyszna jest:) ...oj przepyszna:) pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie bym spróbowała -bo ładnie wygląda pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. przepis zabieram i próbuje u siebie :)wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sałatka rewelacyjna! Zmuszona byłam jednak do lekkiej modyfikacji. Ponieważ przegięłam z solą...a szkoda było wyrzucać...dodałam puszkę ananasa. Efekt końcowy - niebo w gębie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. he:), a ja właśnie szukałam ciekawego przepisu na sałatkę, którą zrobię na imieniny taty, i właśnie chyba znalazłam, wygląda i zapowiada się ciekawie, już przepisałam produkty i ją zrobię:) dzięki za ciekawy przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sałatka pyszna, ale od czytania tych wszystkich błędów (szczególnie spacji przed przecinkiem) to chce sobie wydłubać oczy. Najlepiej tym samym widelcem, którym jadłem tą pyszną sałateczkę.

    OdpowiedzUsuń