piątek, 19 października 2012

Warzywa z mikrofalówki !




Hm ,aż wstyd się przyznać , ale jestem totalnym nie jadkiem warzywnym !!!

wiem ,że to bardzo źle dla mojego odżywiania ale co ja mogę poradzić ,że nie mogę przełknąć sałaty czy pomidora ?
mam odruch ..wiecie jaki...
nie wiem skąd mi się to wzięło ,
taki bunt mojego organizmu ?, że nie jemy karmy dla Królików ;);)

 nie mogę nawet zrzucić winy na złe karmienie w domu rodzinnym bo tam wszyscy jak przysłowiowe "króliki" wcinają zielenie  w sezonie  jak i po sezonie .....

ratuję się warzywami które jadam np buraczki , marchewkę z jabłkiem , i jeszcze kilka .... i mrożonkami,


 odkryłam ostatnio w Lidlu , mieszankę brokuła , kalafiora i marchewki ( na szczęście wszystkie składniki uwielbiam ) ,
a w dodatku można je  przygotować w mikrofalówce w niecałe 8 minut , czyli coś dla mnie , szybko i prosto ,  ,na opakowaniu mamy wszelkie instrukcje co i jak ,

wrzucamy zamrożone opakowanie do naczynia , solimy , doprawiamy warzywa do smaku ,
ja użyłam oregano ( które kocham ) i zioła prowansalskie ,
wlewamy pół szklanki wody do naczynia  ,
następnym razem  dam ciut niej wody bo dość dużo zostało jej na dnie , i do mikroweli , w międzyczasie możecie przygotować sobie jakiegoś kotlecika ,
 lub zjeść same warzywka i ze spokojnym sumieniem zasnąć , ze limit  warzyw na dzień dzisiejszy wyczerpany :)

POZDRAWIAM

1 komentarz: