środa, 12 marca 2014

Tagiatelle z pesto .


.
Nie wiem jak Wy ale ja mam takie potrawy na które od czasu do czasu przychodzi mi ochota .
Nie są to jakieś  moja dana faworyci po prostu kilka razy w roku nagle , niespodziewanie nachodzi mnie chęć  zjedzenia ich.

Dokładnie tak jest z tym daniem , a dokładniej z pesto , nie jestem wielką fanką pesto na co dzień,
 ale od czasu do czasu czemu nie.....

W zasadzie trudno tu o jakiś przepis bo jest to nic innego jak zmieszane pesto z makaronem , ale warto wypróbować jeśli lubicie pesto.

makaron Czaniecki Tagiatelle gotujemy w osolonej wodzie ,
w tym czasie na patelnię wykładamy  ze słoiczka pesto i dodajemy wedle upodobania albo kilka łyżeczek  jogurtu greckiego albo serka mascarpone ,
mieszamy wszystko aż do uzyskania jednolitego sosu , na patelnie przekładamy  odcedzony makaron mieszamy całość  i podajemy , SMACZNEGO !!

ps. przepraszam za jakość zdjęcia ale tylko takie mi wyszły zanim makaron znikł z talerza :)

1 komentarz: