sobota, 21 listopada 2015

Placki z kaszy i mięsa z rosołu



A Wy co robicie z mięsem z rosołu?
ja zrobiłam takie szybkie placki , są rewelacyjne  na ciepło lub na zimno do kanapki

Mięso z jednego udka z rosołu
4-5 łyżek kaszy owsianej
1/2 cebuli
1/2 marchewki
1 jajko
2 łyżki mąki
Sól, pieprz

Mięsko bardzo drobno pokroiłam, tak jak i cebulę. Marchewkę starłam na drobnych oczkach. Cebulę podsmażyłam, po chwili dodając do niej marchewkę. Kaszę ugotowałam według przepisu. Możecie użyć, oczywiście, swojej ulubionej kaszy - mnie tu doskonale pasuje owsiana lub najbardziej pospolita - jęczmienna, ale może dlatego, że najbardziej je lubię :)
 
Wszystkie składniki połączyłam , kładłam łyżką na rozgrzany tłuszcz smażąc po kilka min z każdej strony do zrumienienia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz